úterý 4. června 2013

Cheesecake s lesnim ovocem

Já vim - hrozná fotka. Ale když on byl tak dobrej, že jsem ho nestihla vyfotit jinak než narychlo mobilem. Pokud vás to neodradí, zkuste si ho upéct doma. Je to snadné a rychlé. Inspirovala jsem se receptem z červnového Apetitu, jen jsem si ho trochu upravila podle sebe. 

Cheesecake s lesním ovocem

300 g sušenek Bebe Dobré ráno
150 g rozpuštěného másla
lžíce medu
250 g mascarpone
250 g čersvého sýra (např Philadelphia)
500 g tvarohu
1 kelímek zakysané smetany
šťáva a kůra ze 2 citronů
4 žloutky
250 g krupicového cukru

Sušenky rozdrtíme v mixéru (nebo jako já paličkou v pytlíku) a smícháme s máslem a medem. Dortovou formu vymažeme troškou másla a sušenky upěchujeme na dno a boky formy. Dáme chladit do lednice a rozehřejeme troubu na 180°C. Žloutky vyšleháme s cukrem do pěny, poté přidáme mascarpone, sýr, zakysanou smetanu a tvaroh, citronovou šťávu i kůru a důkladně promícháme. Přilijeme na sušenkový základ a pečeme asi 30 minut, cheesecake by se měl uprostřed ještě trochu chvět. Necháme ho zchladnout, poté nazdobíme ovocem, přesuneme do lednice a necháme ho pořádně vychlladit. A pak už jen hlídáme u lednice, aby na nás něco zbylo :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš komentář